ANALITYKA DANYCH I WIEDZA O KLIENCIE

OCENA POTENCJALNYCH KLIENTÓW POD WZGLĘDEM ZWROTU Z INWESTYCJI

 
Modele oceny, to znaczy analiza potencjalnych klientów przypisanych do odpowiednich segmentów i zdefiniowanych na podstawie danych, w tym budżetu, rodzaju, potrzeb oraz etapu rozwoju, jak również informacji demograficznych i geograficznych, mogą zapewnić zwrot z inwestycji większy o nawet 40%. Know-how AXIA Digital w zakresie oceny pomaga sektorowi detalicznemu w:

  • zdobywaniu bardziej szczegółowej wiedzy na temat klientów poprzez ulepszony dostęp do informacji i analityki,
  • tworzeniu dostosowanych kampanii marketingowych o wysokiej precyzji poprzez rozwijanie/budowanie modeli i segmentów,
  • wysyłaniu trafnych komunikatów na podstawie przeszłych i przewidywanych zachowań, z zastosowaniem personalizacji.
Zobacz, jakie narzędzia oferuje AXIA Digital sektorowi detalicznemu z zakresu analityki danych oraz wiedzy o kliencie.

IDENTYFIKUJ NAJBARDZIEJ OBIECUJĄCYCH POTENCJALNYCH KLIENTÓW DZIĘKI DOSTOSOWANEMU SYSTEMOWI OCENY

 

AXIA Digital oferuje firmom z sektora detalicznego szereg systemów oceniających, które polepszają efektywność i zwiększają zwrot z inwestycji. Dzięki wiedzy specjalistów z AXIA Digital odpowiednie połączenie systemów oceny potencjalnych klientów może pomóc firmie w:

  • identyfikacji i przyciąganiu ambasadorów marek oraz najbardziej lojalnych klientów przez spersonalizowane kampanie,
  • trafianiu do najbardziej obiecujących potencjalnych klientów, co pozwala na zwiększanie zwrotu z inwestycji,
  • usuwaniu najmniej responsywnych potencjalnych klientów z bazy danych,
  • dopasowywaniu komunikatów w celu angażowania najbardziej obiecujących dawnych klientów.

PRZEWIDUJ ZACHOWANIA UŻYTKOWNIKÓW DZIĘKI OCENIE POTENCJALNYCH KLIENTÓW

 

Dzięki AXIA Digital cyfrowi sprzedawcy detaliczni mogą być bardziej proaktywni, planując przyszłe działania zgodnie z zachowaniem i oczekiwaniami klientów. Wykorzystując odpowiednio dostosowane – z pomocą AXIA Digital – systemy oceny potencjalnych klientów, firmy mogą:

  • optymalizować czas kampanii komunikacyjnych, co zwiększa Open Rate i szybkość reakcji,
  • tworzyć prawidłowe harmonogramy marketingowe i wprowadzać mechanizmy retencji w celu uniknięcia odpływu klientów,
  • unikać skarg/wypisań dzięki odpowiedniej częstotliwości wysyłania wiadomośc e-mail i i lepszej personalizacji,
  • dopasowywać treść komunikatów w celu polepszania reakcji grupy docelowej.

BADAJ SATYSFAKCJĘ Z POMOCĄ AXIA DIGITAL

 

Satysfakcja kupującego jest jednym z najważniejszych wyznaczników w środowisku sprzedaży onlinej. Firmy polegające na wiedzy AXIA Digital mogą badać satysfakcję klientów, aby lepiej rozumieć ich potrzeby i oczekiwania. Doświadczeni kierownicy projektów i konsultanci z AXIA Digital ściśle współpracują z klientami nad definiowaniem celów oraz metryk, podczas gdy zespoły backendowe zajmują się operacyjnymi aspektami mierzenia satysfakcji. AXIA Digital projektuje również ankiety i badania, które zapewniają głębszą wiedzę na temat grup docelowych dzięki większej ilości wartościowych danych. W rezultacie firmy z segmentu detalicznego spędzają więcej cennego czasu na analizie lepszych, bardziej wymiernych danych i na podejmowaniu trafnych decyzji na ich podstawie.

ZWIĘKSZANIE SPRZEDAŻY DZIĘKI RECENZJĄ UŻYTKOWNIKÓW

 

Ostatnie badania potwierdzają, że aż 88% klientów polega na tworzonych przez użytkowników recenzjach przed dokonaniem decyzji zakupowej (źródło: IFOP). Zespół AXIA Digital wie, że recenzje i rekomendacje produktów mogą mieć ogromny wpływ na powodzenie sprzedaży, jako że zapewniają informacje z perspektywy użytkownika, budują zaufanie i ożywiają każdą markę. Są one również ważnym źródłem informacji dla potencjalnych klientów. AXIA Digital pomaga firmom we wdrażaniu systemów ocen, komentarzy i recenzji, jak również w promowaniu treści generowanych przez użytkowników w zróżnicowanych kanałach. Dzięki AXIA Digital współczesne firmy z segmentu detalicznego mogą opracowywać lepsze, wydajniejsze i bardziej zautomatyzowane narzędzia do gromadzenia i wykorzystywania recenzji tworzonych przez użytkowników.

KORZYSTAJ Z KAMPANII VIRALOWYCH DO ZWIĘKSZANIA ZASIĘGU

 

Eksperci z AXIA Digital wiedzą, że kampanie viralowe potrafią znacznie zwiększyć sprzedaż i zyski. Właśnie dlatego zalecają klientom wykorzystywanie narzędzi do kampanii viralowych w celu angażowania istniejących oraz potencjalnych klientów. Rekomendowane przez nas techniki to konkursy, gry czy współzawodnictwo, które szczególnie dobrze sprawdzają się w zakresie pozyskiwania dodatkowych danych dotyczących konsumentów, a także przyciągania potencjalnych klientów. AXIA Digital często pomaga klientom w rozwijaniu kampanii viralowych i realizowaniu ich na poziomie operacyjnym przez dostosowywanie gier i konkursów do marki firmy.

PRECYZYJNIE BADAJ ZWROT Z INWESTYCJI MARKETINGOWYCH

 

Tradycyjne wskaźniki efektywności nie sprawdzają się dobrze w epoce cyfrowej i właśnie dlatego zespół AXIA Digital rekomenduje i tworzy KPI dopasowane do działalności firmy i jej klientów. Dzięki bardziej precyzyjnym i dopasowanym KPI firmy mogą:
  • analizować, w jaki sposób potencjalni klienci odpowiadają na wiadomości e-mail i w jaki sposób zachowują się na stronach internetowych (np. przez klikalność),
  • badać wpływ kampanii na ruch na stronie i sprzedaż (np. mierząc liczbę wizyt czy wskaźnik konwersji),
  • identyfikować zawartość, która przyciąga klientów i badać zwrot z inwestycji.

ZWIĘKSZ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ

 
AXIA Digital oferuje usługi konsultacyjne i szkoleniowe w zakresie narzędzi analityki stron internetowych, co znacznie poprawia marketingowe działania w sieci. Dzięki pomocy zespołów AXIA Digital firmy mogą:

  • identyfikować mocne i słabe strony swojej komunikacji, dedykowanych stron internetowych i metod konwersji,
  • korzystać z informacji do tworzenia trafnych wiadomości e-mail i marketingu,
  • polepszać segmentację klientów dzięki bardziej szczegółowej kategoryzacji,
  • sprawdzać zmiany i ulepszenia dzięki testowaniu A/B wiadomości e-mail, stron dedykowanych i portali.

OPTYMALNE REZULTATY Z AXIA DIGITAL

 
Zespół doświadczonych konsultantów i kierowników projektu z AXIA Digital pracuje z firmami przy projektowaniu i wdrażaniu odpowiednich systemów analityki danych sprzedażowych. Co więcej, AXIA Digital zapewnia również ciągłe spersonalizowane wsparcie w celu:

  • bieżącego dopasowywania rozwiązań analityki stron,
  • wdrażania odpowiedniej strategii marketingowej na podstawie nowych danych i wniosków,
  • konfigurowania i optymalizowania ścieżek konwersji,
  • tworzenia spersonalizowanych paneli administracyjnych z wnioskami dla różnych zespołów.
AXIA Digital specjalizuje się w zapewnianiu wymiernych, kluczowych danych oraz wiedzy na temat klientów dla cyfrowego segmentu detalicznego.

© 2017 ALL RIGHTS RESERVED.