AUTOMATYZACJA MARKETINGU

AUTOMATYZACJA MARKETINGU Z AXIA DIGITAL

 

Automatyzacja marketingu to jeden z kluczowych aspektów współczesnego segmentu detalicznego. AXIA Digital pracuje z różnorodnymi narzędziami, aby pomagać klientom w osiąganiu najlepszych efektów wdrażania rozwiązań automatyzacji marketingowej. Dzięki AXIA Digital firmy mogą:

  • personalizować doświadczenia klienckie, polepszać wskaźnik konwersji i zwiększać sprzedaż,
  • docierać do grup docelowych dzięki spersonalizowanym kampaniom wielokanałowym,
  • angażować klientów w odpowiednich momentach ich podróży dzięki analizie w czasie rzeczywistym.

PROFILOWANIE KLIENTÓW ZAPEWNIA LEPSZE EFEKTY

Za pomocą narzędzi rekomendowanych przez AXIA Digital sprzedawcy detaliczni są w stanie tworzyć superprofile dla wszystkich swoich potencjalnych klientów, co ułatwia docieranie do nich dzięki zautomatyzowanemu zbieraniu i analizie danych. Firmy mogą w prosty sposób monitorować i wykorzystywać wszystkie aktywności na stronie i w różnych kanałach w celu udoskonalenia profili klientów, co prowadzi do większej dokładności. Korzystając z platform automatyzacji marketingu zalecanych przez AXIA Digital, firmy mogą analizować domenową historię przeglądania, zbierać dane osobowe, dane dotyczące zakupów, sieciowe dane behawioralne, współczynniki odpowiedzi i inne zestawy informacji w celu polepszania profilowania klientów, co przekłada się na wyższą konwersję i sprzedaż.

KONTEKSTOWA PERSONALIZACJA DLA WIĘKSZEJ SPRZEDAŻY

Dzięki pomocy AXIA Digital firmy są w stanie opracowywać systemy personalizacji kontekstowej, które reagują na wszystkie możliwe scenariusze zachowania klientów, co buduje mocniejsze i bardziej satysfakcjonujące relacje oraz zwiększa lojalność klientów. AXIA Digital pomaga dostarczać spersonalizowane treści na podstawie danych behawioralnych zbieranych w czasie rzeczywistym, dopasowanych do indywidualnych profili klientów. Nasze narzędzia do pzygotowywania treści dynamicznych umożliwiają sprzedawcom wysyłanie właściwych wiadomości we właściwym czasie w celu współtworzenia efektywnego marketingu kontekstowego we wszystkich kanałach. Potrafimi również dopasować kampanie e-mailowe do ostatnio przeglądanych produktów. Dzięki współpracy z AXIA Digital klienci mogą wysyłać odpowiednie treści w odpowiednim momencie do odpowiednich grup docelowych, co przekłada się na wyższą sprzedaż.

RETARGETING BEHAWIORALNY DLA UDOSKONALENIA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH

Własne tagi monitorujące AXIA Digital umożliwiają śledzenie oraz zbieranie danych przeglądania w czasie rzeczywistym. Można je później wykorzystywać do rozbudowywania superprofili zarówno klientów zidentyfikowanych, jak i gości anonimowych. Firma stworzyła łatwe do wdrażania procedury, z których korzystają sprzedawcy detaliczni w celu analizowania oraz definiowania grup docelowych na podstawie zachowań, działań, historii lub danych profilowych CRM. Dzięki współpracy z AXIA Digital firmy mogą wykorzystywać tę wiedzę do retargetowania grup docelowych na różnych etapach cyklu “życiowego” klienta zdefiniowanego w systemie. Podejście to umożliwia zróżnicowane grupowanie klientów, zwiększając zwrot z działań zautomatyzowanego marketingu. Niektórzy z klientów AXIA Digital są w stanie identyfikować najlepszych użytkowników, trafiać do klientów o podobnych profilach oraz projektować skuteczne kampanie retencyjne.

ZARZĄDZANIE KAMPANIAMI DLA AUTOMATYZACJI MARKETINGU

Dzięki współpracy z AXIA Digital firmy mogą uprościć działania marketingu zautomatyzowanego przez wykorzystanie jednej platformy do operacji wychodzących, co pozwala im reagować komunikacją oraz wzmacniać ją w wielu kanałach. AXIA Digital pomaga klientom w prosty sposób tworzyć zaawansowane działania komunikacyjne i projektować kampanie cyklów życiowych, wykorzystując wiadomości e-mail, SMS, powiadomień push, mediów społecznościowych, stron internetowych oraz innych rozwiązań. AXIA Digital rekomenduje narzędzia, które zapewniają dodatkową elastyczność oraz szereg funkcji do tworzenia, personalizacji, testowania, uruchamiania oraz optymalizacji kampanii marketingu zautomatyzowanego. Klienci informują nas o zwiększonej efektywności tworzenia kampanii, dzięki temu mają wiecej czasu na opracowanie strategii.

© 2017 ALL RIGHTS RESERVED.