PLATFORMA WEB-TO-STORE BRIDGE

ZWIĘKSZ RUCH W SKLEPIE I SPRZEDAŻ OFFLINE DZIĘKI AXIA DIGITAL

AXIA Digital oferuje technologię BRIDGE, w pełni zintegrowaną platformę marketingową online-to-offline, która umożliwia markom oraz sieciom sklepów przechwytywanie lokalnego ruchu mobilnego i desktopowego oraz jego konwersję na sprzedaż w sklepie tradycyjnym.

TECHNOLOGIA BRIDGE OD AXIA DIGITAL

CO ZAPEWNIA BRIDGE

Zwiększenie oraz polepszenie ruchu

Angażowanie lokalnych grup docelowych

Konwersja gości online w klientów offline

Analiza oraz optymalizacja widoczności sklepów w sieci

KORZYŚCI Z ZASTOSOWANIA BRIDGE

BRIDGE umożliwia firmom zarządzanie danymi i treściami za pomocą jednej platformy, gwarantując, że wszystkie informacje są zawsze aktualne. Firmy utrzymują kontrolę nad danymi, jednocześnie umożliwiając lokalnym pracownikom zarządzanie treściami w ramach ról i zezwoleń. . Oprócz tego uzytkonicy platformy mogą monitorować oraz oceniać wyniki konkretnych sklepów, zbierając wymierne informacje dzięki panelom administracyjnym zapewniającym perspektywę lokalną, regionalną i globalną.

STORE LOCATOR

Rozwiązanie do wyszukiwania sklepów BRIDGE Store Locator ułatwia klientom znajdowanie fizycznych lokalizacji/sklepów powiązanych z ulubionymi sklepami internetowymi. Firmy, które chciałyby wprowadzić rozwiązania typu Store Locator, Dealer Locator lub Where-to-buy, z pewnością skorzystają z pomocy AXIA Digital i technologii BRIDGE. Rekomendowane rozwiązanie zapewnia jednolitą obsługę klienta, dzięki której kupujący mogą wyszukiwać pobliskie sklepy automatycznie lub samodzielnie. Wbudowana wyszukiwarka sklepów może zostać dostosowana przy wykorzystaniu filtrów i ustawień odpowiednich do oferowanych usług oraz zintegrowana ze stronami internetowymi czy stronami na Facebooku.

STRONY LOKALNE

BRIDGE zwieksza ruch online ruchu dzięki zoptymalizowanym pod SEO szablonom stron www, wykorzytujące najlepsze praktyk pozoycjonowania organicznego. Firmy mogą w prosty sposób integrować moduły generowania potencjalnych klientów, jak choćby formularze kontaktowe czy rezerwacyjne, wspierając konwersję odwiedzajacych w klientów fizycznych. Każu szablon została przygotowana z uwzględnieniem SEO, aby gwarantować lokalną, lepszoną pozycję w wyszukiwarkach zwłaszca lepsze pozycjonowanie dla wyszukiwania lokalnego.

LISTY LOKALNE

Współpracując z AXIA Digital i BRIDGE, firmy mogą wzmacniać sieciowo lokalną świadomość marki za pomocą Google My Business i Google Maps. Jeszcze więcej gości dowie się o każdej stronie dzięki zoptymalizowanym pod SEO listom pojawiającym się w usługach Google My Business i Google Maps, w tym w ich wersjach mobilnych. Listing w czasie rzeczywistym oszczędza czas, przeznaczony na aktualizowanie informacji w sieci. Funkcje zautomatyzowanego zarządzania jakością danych wbudowane w system sprawiają, że wszystkie dane na liście są zawsze dokładne i aktualne.

WSPÓŁPRACA AXIA DIGITAL I BRIDGE

AXIA Digital pracuje z BRIDGE od roku 2014. W tym czasie przeprowadzono skuteczne wdrożenia dla 9 firm z sektora CPG, w tym Carrefour, Go Sport, Dior czy Sage.

„Podjęliśmy współpracę z BRIDGE, ponieważ potrzebowaliśmy rozwiązania, które pomogłoby sprzedawcom poradzić sobie z problemami z konwersją klientów i zwiększyć sprzedaż stacjonarną przez strategię sieciową.”

© 2017 ALL RIGHTS RESERVED.